streda, 1. januára 2014

❀ VITAJTE ❀

Ahoj, vítam Vás na svojom blogu, kde vám budem písať o všetkom možnom, čo ma v živote stretáva, čo ma baví, teší, inšpiruje. Na úvod pár info o mne a o blogu...

Autor: Ivana, 26 rokov, Bratislava

Prečo DAY by DAY?
Nepíšem každý deň, ale mojou inšpiráciou je každý jeden deň.
Blog o veciach, ktoré ma bavia, tešia, inšpirujú, alebo mi skrátka idú hlavou...:)

Zbožňujem cestovanie, maľovanie, písanie, motivačnú literatúru a každý deň, o ktorom si môžem povedať, že som ho využila naplno alebo aspoň podľa seba...:)

Vyštudovala som ekonomickú žurnalistiku, pracujem ako projektová manažérka a od apríla 2016 som šéfredaktorkou časopisu GRANT.

"Úspech je, keď dosiahneme to, čo chceme. Šťastie je, keď milujeme to, čo máme."
(ak viete, kto to povedal, budem rada, ak mi dáte vedieť:))


Na mojom blogu nájdete príspevky o:

✔ motivácii, pretože tú občas potrebujeme všetci,
✔ cestovaní, pretože žiadna hmotná vec nie je hodnotnejšia ako pekný zážitok,
✔ cvičení, pretože po dni strávenom na kancelárskej stoličke je to pre mňa ten najlepší relax,
✔ umení, pretože obdivujem šikovných ľudí a občas sa aj mne niečo pekné podarí,
 kozmetike a móde, pretože som žena...:)

Verím, že si tu nájdete niečo srdcu blízke, a že sa môj blog stane miestom, kam si budete chodiť oddýchnuť. 

Ďakujem, že ste sa zastavili, prajem Vám príjemné čítanie!

3 komentáre:

  1. Jéj, som rada, že sa objavila nová slovenská blogerka !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj teda :) Máš to tu veľmi pekné, mám pocit z tvojej foto, že ťa odniekiaľ poznáám :) Ale naozaj netuším odkiaľ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi :) Možno si ma zachytila na niektorom z mojich predchádzajúcich blogov... Nechcem si fandiť :D Ale neviem si Ťa zaradiť, možno sa Ti len na niekoho podobám :)

      Odstrániť