utorok, 6. mája 2014

Som sa sebarealizovala | Na kurze keramiky

Minulé leto som v Petržalke objavila umelecký ateliér. Prevádzkujú ho dve tety výtvarníčky, príjemné a trpezlivé. Keď vstúpite dnu, akoby ste vstúpili do rozprávky - obklopia vás nádobky, farbičky, štetce, vône... Absolvovala som tu dva kurzy - keramiky a glazúrovania. Do práce mi hrala upokojujúca hudba, všetky starosti išli bokom, čas akoby sa zastavil... Vyrobila som si 3 misky a šáločku (na fotografii ich vidíte ešte s nevypálenou glazúrou), ale predovšetkým som si oddýchla tak ako už dávno nie.


Ak máte problém vypnúť ako ja, pobyt v umeleckom ateliéri vám vrelo odporúčam. Možno si poviete - babrať sa s hlinou môžem aj doma - no tú pravú atmosféru a myšlienkami nerušených pár hodín doma isto nenájdete. Na stole alebo v taške zavesenej na stoličke vás budú čakať zošity, v počítači nedokončená robota z práce, v kuchyni neumytý riad a na záhrade sused s hlučnou kosačkou... V ateliéri zažijete krásne "čarovno", personál vám poskytne užitočné tipy a taktiež materiál, ktorý by ste si inak museli zháňať. Ak vás neláka keramika, môžete si vybrať iný zo širokej ponuky kurzov - populárna je napríklad výroba kozmetiky, šperkov, kresba na hodváb alebo sa môžete zamerať na niečo tradičné a vyrobiť si napríklad bábku zo šúpolia:-) Navštívili ste už niekedy umelecký ateliér alebo sa chystáte?

6 komentárov:

  1. Ahoj, máš moc hezký blog:) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s Tebou Ivana. Ja som síce nebola ani na jednom z kurzov, čo si spomínala, ale na maľovaní. Bolo to tiež super, takže odporúčam tiež. Inak kde v Petržalke je ten ateliér, ak môžeš povedať?
    Možno by som tam niekedy išla pozrieť. :-)
    Maj sa pekne
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Síce je toto už tvoj starší článok, no ja som bola tento rok tiež v Bratislave na kreatívnom kurze. U mňa šlo o výrobu kozmetiky a bol to pre mňa asi top zážitok roka. Odniesla som si odtiaľ 5 mydiel a soľ do kúpeľa. Mydlá som aj rozdala vrámci rodiny a všetci boli nadšení, zvyčajne ich kozmetika, ktorú im kúpim pod stromček nenadchne ani trochu, ale touto boli nadšení aj chlapi a to je už čo povedať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na výrobu mydielok som nejaký čas tiež chcela ísť a teraz si mi to akurát pripomenula, že som ešte nebola!:) Muselo to byť super:)

      Odstrániť