nedeľa, 26. októbra 2014

Leto v Anglicku | Predstavujem Vám Exmouth - mesto, kde sme bývali

Dnes sa mi podarilo upraviť ďalšiu hŕstku fotiek z Anglicka. Nedávno som vám písala o mojej obľúbenej pláži, tentokrát vám ukážem pláž, pri ktorej sme bývali. Bola tiež prekrásna, ale oveľa väčšia a o čosi rušnejšia ako Sandy Bay. Ľudia sem chodili na prechádzky, piknikovať, kúpať sa a opaľovať, športovať, hrať spoločenské hry, grilovať alebo si jednoducho len tak posedieť. Často sme vídavali ľudí sedieť vo svojich autách zaparkovaných smerom k vode, ako si vychutnávajú pohľad na horizont a prinesený obed alebo večeru. Počasie sme mali takmer celé leto prekrásne a veľa voľného času sme trávili prechádzkami, v meste či na pláži. Cesta od domu k pláži nám trvala nie dlhšie ako minútu, do centra asi tri minúty. Všetko podstatné sme mali po ruke, mesto bolo krásne, pokojné a čisté, ale určite viac ako moje slová vám povedia tieto fotky:




Toľko môj dnešný výber, zopár fotiek z Anglicka vám ale ešte prinesiem. Pozdravujem vás a pekný zvyšok dňa vám prajem:-)

11 komentárov:

  1. Tie domčeky vyzerajú tak rozkošne :) a tiež tie brány na poslednej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné fotky, v Anglicku majú skvelú architektúru, pretože tie domy sú perfektné. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky, to je radost se koukat :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky sú nadherné!!! Chýba mi leto! :P A chválim blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsou překrásné fotografie! nejhorší je něco takového objevit uprostřed zimy, když je škaredě, sněží a ty by ses nejraději vydala na místa, jako jsou tato :))
    krásné fotky, opravdu :)
    PinkPomegranate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ver mi, nejedenkrát si ich s nostalgiou prezerám...:))

      Odstrániť