streda, 1. októbra 2014

☼ Sandy Bay Beach ☼

Ahoj kočky:-)
Konečne som v sebe našla kúsok trpezlivosti a pustila sa do triedenia fotiek z Anglicka. Dnes by som Vám rada napísala o mojej obľúbenej pláži Sandy Bay, ktorá bola vzdialená takmer hodinu pešej chôdze od miesta, kde sme bývali. Nie, že by sme nemali jednu obrovskú pláž rovno za domom...:-) No pláž Sandy Bay bola pre mňa v mnohých ohľadoch výnimočná. V prvom rade, jej veľká (a zároveň najkrajšia) časť bola prístupná iba počas úplného odlivu a mne samej sa túto krásu podarilo za celé vyše tri mesiace vidieť iba raz. Na mieste, kde voda nikdy nedosiahla, sa vždy sústreďovalo najviac ľudí, no čím ďalej človek od tohto miesta kráčal, tým aj menej ľudí stretával. Kdesi uprostred pláže teda nebolo ľudskej nohy kam až oko dovidelo, a keď som tam tak stála sama s foťákom v ruke, nikde nikto, žiadne stopy v piesku, iba šum mora, vánok vo vlasoch, slnečné lúče a ticho v hlave, verte mi, nič čarovnejšie som nikdy predtým nezažila:-) Celú pláž lemujú vysokánske útesy, ktoré pochádzajú z obdobia jury a ďalších dvoch období, ktorých názov si nepamätám ...každopádne to, ako útesy formoval čas, môžete vidieť na posledných fotografiách, kde na skalách vidno to, čo sa pri stromoch volá letokruhy:D Na rozľahlej lúke nad útesmi bol vybudovaný moderný karavánový areál, ten môžete vidieť na prvých fotografiách. Mimochodom, vybrať pár fotiek z toho množstva nebolo vôbec jednoduché:-) Viem, že v našich zemepisných šírkach počasie toto leto za veľa nestálo, ale v Anglicku sme si slniečka užili, a tak mi teraz pri pohľade z okna nezostáva iné, len sklopiť uši a nahrať tých pár fotiek, ktoré som vám sľúbila:-)


Čo pekné ste zažili / videli toto leto alebo aký je váš veľký cestovateľský sen?

11 komentárov:

  1. Wáááu, to jsou překrásné fotky :). Já jsem toto léto měla cestování chudý, šetřím na příští rok
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky, hned bych zase někam letěla. Škoda,že je to léto tak krátké! :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj je to prekrásne, fotky majú úžasnú atmosféru. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, číší z nich opravdu úžasná atmosféra :-) ♥
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokážeš úžasně popisovat místa, při čtení článku jsem snad i slyšela to moře o kterém píšeš. Fotky jsou moc krásné, máš krásnou památku. Jednou by jsem se tam chtěla podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Debi, je to naozaj krásne miesto, ja osobne som netušila, že Anglicko má tak krásne pobrežia...

      Odstrániť
  6. Ja osobne si myslím, že britské pláže a útesy patria k tým najkrajším na svete! Britské ostrovi som už párkrát navštívil a nehorázne som si ich obľúbil. A aj preto sme sa s priateľkou rozhodli, že sa tam budúce leto vyberieme :) Snáď Vám budeme vedieť priniesť minimálne také dobré fotky ako si priniesla Ty Nám. :) ;)
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár, nech vám to s Anglickom cez leto vyjde :)

      Odstrániť