pondelok, 10. augusta 2015

Rýchly a voňavý styling s Mind Blowing got2b Hairspray & Mousse

Ahoj, ahoj:)) Možno ste si všimli, že sa v obchodoch objavili nové produkty vlasovej kozmetiky got2b, ktorých veselý obal je náročné prehliadnuť:) Ku mne sa nový lak a nové penové tužidlo z rady Mind Blowing dostali vďaka spolupráci so značkou Schwarzkopf, ktorej touto cestou ďakujem, že som sa stala závislá na ďalších dvoch jej produktoch:D Ak ma čítate dlhšie, viete, že laky od Schwarzkopf sú už niekoľko rokov jediné, ktoré si kupujem, naopak, penové tužidlo som doposiaľ nezvykla používať. Bola som teda veľmi zvedavá, aký je nový lak got2b v porovnaní s tými, ktoré od Schwarzkopf bežne používam a tiež, aké budú moje vlasy po použití tužidla.


Penové tužidlo

Dôvod, prečo som sa doposiaľ tužidlám vyhýbala, bol ten, že mám vlasy veľmi jemné a bála som sa, aby ich tužidlo ešte viac "neulízalo". Ale viete čo? Tužidlo Mind Blowing má presne opačný efekt:) Okrem toho, že neskutočne krásne vonia, dodáva vlasom objem a robí ich pevnejšími, vďaka čomu sa s nimi lepšie pracuje. Tužidlo vlasy nelepí a nemastí, čoho najlepším dôkazom je pocit absolútne čistých rúk ihneď potom, ako prácu s ním dokončíte. Konzistencia peny je hustá. Na obale sa píše, že by nám tužidlo malo chrániť vlasy pred teplom z fénu. Taktiež má napomôcť rýchlejšiemu odparovaniu vody z vlasov, čo môžem potvrdiť - vlasy schnú naozaj rýchlejšie. 

Z tužidla Mind Blowing som nadšená, mojim vlasom dokonale sadlo, nenašla som nič, čo by som mu vytkla. Dokonca objem, ktorý mi tužidlo urobilo, si všimla aj mamina:) Priateľ si zase myslel, že mám nový parfém:D Tužidlo naozaj výrazne (sladko, veľmi krásne) vonia a z vlasov ho cítim aj na tretí deň. Keď tužidlo miniem, rada si kúpim aj ďalšie balenie:) 


Lak na vlasy

Na to, že laky od Schwarzkopf sú super, som si už zvykla a ani lak Mind Blowing nebol výnimkou - vlasy nelepí, intenzívne ich prevonia, dodá im super kvalitu, nezanecháva na vlasoch žiadne stopy a konkrétne mne sa vlasy po použití lakov od Schwarzkopf aj menej mastia. Totiž keď mám vlasy nezalakované, sú ťažké a spadnuté a ja si do nich neustále chodím rukami, odhŕňam si ich z tváre, dávam si ich za ucho... Lak ich predsa len spevní a "nadýcha". Vlasy sa po použití laku Mind Blowing nekrepatejú a sú zafixované tak akurát - nie sú tvrdé ani neprirodzene stuhnuté. Na dotyk sú pevnejšie, no stále vzdušné a pekne tvarovateľné. 

Kvalita tohto laku nebola pre mňa prekvapením, pretože som ju očakávala. Bonusom navyše oproti ostatným lakom, ktoré od Schwarzkopf poznám, však bola prekrásna sladká intenzívna vôňa, ktorá je totožná s vôňou tužidla. Opätovnému nákupu laku sa rozhodne brániť nebudem:) Myslím si však, že tento lak je vhodnejší na letné/teplejšie mesiace, pretože vietor a elektrizujúce svetre vedia na hlave urobiť galibu, ktorú stredný stupeň fixácie, obávam sa, neodvráti. Z tohto dôvodu zostanem počas chladných a veterných mesiacov aj naďalej verná lakom Schwarzkopf Taft s intenzitou fixácie č. 5 a 6.


Suma sumárum

Lak a penové tužidlo Mind Blowing sa naozaj vydarili a skvele sa dopĺňajú. Oceňujem najmä ich výraznú (akoby cukríkovo-jabĺčkovo-slivkovú?) vôňu, krásne hravé balenie, schopnosť tužidla dodať objem a urýchliť schnutie vlasov a tiež schopnosť laku vytvoriť prirodzene vyzerajúcu pevnosť vlasov a udržať vlasy dlhšie svieže. Samozrejme, viem, že tieto produkty nemusia vyhovovať každému, ale mojim veľmi jemným, ťažkým, riedkym a dlhým vlasom sadli dokonale:)


Skúšali ste už novinky Mind Blowing alebo plánujete? Aké sú vaše skúsenosti s vlasovou kozmetikou got2b/Schwarzkopf? Majte sa krásne, pekný deň vám prajem:))

17 komentárov:

  1. Mám taky jemné vlasy a u tužidla mám stejné obavy jako ty. Ale možná tohle vyzkouším, když si ho tak chválíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že toto tužidlo za vyskúšanie stojí... Teraz som bola niekoľko dní mimo domu a nemala som ho so sebou a videla som ten rozdiel, už som sa vyslovene tešila, keď si ho dám a bude sa mi s vlasmi lepšie pracovať:)

      Odstrániť
  2. Mind Blowing som neskušala ale už planujem..:-)) Ja tužidla použivam celkom často.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy by som nepovedala, že tužidlo môže byť tak super vec...:)

      Odstrániť
  3. Já osobně ani pěnu ani lak nepoužívám, po pěně mám hodně mastné vlasy a objem také nepotřebuji.. :D jinak když už tak někdy použiji lak od Schwarzkopf :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ich laky sú skvelé... Neviem ako tie so slabšou fixáciou, ale č. 5 a 6 sú najsamsuper:)

      Odstrániť
  4. Laky na vlasy já používám výjimečně a tužidla vůbec, takže v těchto produktech ani moc zkušenost nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buď rada:) Čím menej kozmetiky žena "potrebuje", tým lepšie:)) No mojim vlasom treba ku kráse kúsok dopomáhať...

      Odstrániť
  5. Lak na vlasy já nepoužívám, a pěna si myslím že je zbytečná, objem mám dostačující:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tužidla nepouzívam ale lak áno :) Musím vyskúšak keď chváliš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som naozaj veľmi spokojná. Verím, že tieto produkty nesadnú každej žene, pretože každá máme iné vlasy, ale v mojom prípade to bola skutočne trefa do čierneho:)

      Odstrániť
  7. Keď ho tak chváliš, tak za vyskúšanie nič nedám :)

    http://nicolettelear.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak nepočítame peniaze...:)) Ale dobrá správa je, že tieto produkty má teraz DM v 50 %-tnej zľavovej knižke (za 150 bodov, platí do konca septembra), takže ja si rozhodne urobím nejaké zásoby:D

      Odstrániť
  8. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj chcela by som ta pozvat na moju giveaway budem rada ak sa zapojiš 💟
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2015/08/letna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť