nedeľa, 20. septembra 2015

SMILE ✓


Ahoj decká:) Posledných pár dní mi je akosi dobre na duši a tak nejako mám potrebu vám o tom kúsok napísať. Tuho som rozmýšľala, "v čom je pes zakopaný" a napadlo mi hneď niekoľko menších aj väčších vecí, ktoré mi v poslednom čase urobili (a stále robia) náladu. Viete, niekedy mám obdobia, že sa mi aj pár týždňov zdá každý deň rovnaký (rovnako "neslaný") a inokedy som zase tak naladená, že sa teším nonstop a prakticky zo všetkého. Možno sa práve tiež nachádzate v peknej fáze svojho života a možno aj nie, ale tie pekné veci sú tu stále s nami, na to netreba zabúdať:) ...a čo robí aktuálne radosť mne?

Rána. Z postele vstávam s tým, že s novým dňom sa začína nový príbeh a je len na mne ako si ho napíšem.
September. Zbožňujem toto obdobie, ktoré nemožno nazvať ani typicky letným, ale ešte ani jesenným. ...keď je cez deň príjemne a svieti slniečko, no večery už trávim zabalená v deke a na poličkách sa mi zhromažďujú zásoby sviečok.
Nový notebook. Môj predchádzajúci má pokazené pánty a nedá sa zavrieť, čo je veľmi "praktické":D Ak by ste chceli vedieť, z čoho vám píšem, môj nový notbučik nájdete tu.
Behanie. Opäť som začala:) Normálne nemám problém s motiváciou, ale v tých pekelných horúčavách, ktorými sme si toto leto prešli, ma myšlienky na šport celkom obchádzali. Aktuálne stále prechádzam tou úvodnou fázou, ktorú asi nikto nemá rád (svalovica plus kondička nula bodov), ale viem, že to prejde a čoskoro bude všetko v starých dobrých koľajách:)
Nový bytík. Písala som vám o ňom tu a ešte asi párkrát budem:) Veľmi sa z neho teším, je krásny a cítim sa v ňom príjemne, vôbec neprežívam nejakú zvykaciu fázu, len mi stále chýba asi trilión vecí, ktoré si postupne dokupujem, pričom z každej jednej mám veľkú radosť:)
Diáriky. Mám dva nové:) Diáriky sú moja slabosť a najradšej by som si všetko, čo mi ide cez mozog, niekam prepísala:D Teda nie preto, že by to boli neviem aké myšlienky, skrátka mám rada, keď sa môžem k niektorým veciam neskôr vrátiť alebo si vyškrtať niečo, čo je už hotové.
Víkendy s rodinou a priateľom. Odkedy som skončila školu, čas strávený s najbližšími si oveľa viac užívam. Už ma nestresujú náladoví učitelia, zápočty, skúšky a ani to, ako skĺbim prácou so školou, pretože kapitola Škola sa v mojom živote nadobro uzavrela. Krásny pocit:) Naozaj.
Obnovené kontakty s priateľmi. Počas školy som chodila von len minimálne a viaceré priateľstvá som dosť zanedbávala (hanba mi). Samozrejme, na tých pár najbližších sa priestor vždy našiel, no celkovo som nemala vo zvyku si napríklad s niekým písať alebo sa s niekým pravidelne stretávať. Tak nejako sa mi v rebríčku priorít vyskytli vždy iné položky (škola, práca, rodina, priateľ, domácnosť, cvičenie, blog...), no teraz všetko dobieham a zisťujem, aké krásne je mať okolo seba skvelých ľudí, ktorí tu vlastne boli vždy, len ja som ich obchádzala. 
Novinky v šatníku. Nakupovanie oblečenia nepatrí medzi moje obľúbené činnosti, najradšej by som bola, ak by mal môj šatník funkciu selfaktualizácie a dopĺňal by sa sám (buďte tak dobrí a vymyslite to už niekto:D). Na druhej strane, mám rada nové veci a viem sa z nich tešiť a tak je tomu aj teraz, keď som si kúpila pár vecí do práce. V poslednom čase nosím veľmi rada šaty a tuniky s legínami a myslím, že sa v blízkej dobe ešte po nejaké zastavím, môžem vám potom aj čosi nafotiť.

Čo aktuálne teší vás - máme niečo spoločné?:)

8 komentárov:

  1. Super článok☺ bytík máš naozaj nádherný a útulný:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som s ním naozaj spokojná :)

      Odstrániť
  2. Září mě taky těší a stejně tak běhání :) Jinak už vybírám nový diář na další rok, to je taky moje úchylka :))

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, ty jsi opravdu moc krásné a ten úsměv ti moc a moc sluší :)) A souhlasím, pozitivní přístup je důležitý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dominika, ďakujem, takéto slová každej žene dobre padnú :)

      Odstrániť