piatok, 21. júla 2017

Balím balíčky ♥

Ahoj decká!

Aj Vy sa občas pristihnete pri tom, že Vám robí radosť niečo FAKTICKY triviálne? Tak napríklad ja som dnes bola nakúpiť pár darčekov pre svojich blízkych (všetci v rodine majú v tomto mesiaci sviatok OKREM MŇA) a nielen, že som všetko potrebné zohnala v priebehu PÁR MINÚT v JEDNOM obchode, ale ešte som to asi aj pekne zabalila:) Natrafila som na fakt pekný baliaci papier a keď som našla papierovú tašku presne S TÝM ISTÝM vzorom, myslela som si, že už šťastnejšia byť nemôžem (:D). Ale! To som ešte nevedela, že doma nájdem aj papierovú šnúrku presne TAKEJ ISTEJ farby ako ten papier a tá taška :D No povedzte. Môže byť život krajší?:)


Ak máte slabosť pre detail, pekne zabalené darčeky a veci z papiernictva, iste ma chápete. Mám to tu všetko stále rozložené na stole a teším sa ako malá. Zajtra idem k bratovi do Brna, trošku pooslavujeme a možno pôjdeme k vode, tak balím plavky a idem spať, nech nezaspím na vlak ako naposledy...:)

6 komentárov:

  1. ach áno, tak v tomto ti úplne rozumiem :Dd tieto sú zabalené fakt skvelo! a uži si výlet:)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem krásne, mali sme pekný deň:)

      Odstrániť
  2. Krásně zabalené, takový styl mám ráda :) a balení dárků mě hrozně baví :)
    Užij si oslavu :)

    OdpovedaťOdstrániť