streda, 12. júla 2017

Keď mám voľno...


     
...urobím si veľké raňajky, ktoré nielen skvelo chutia, ale aj dobre vyzerajú, pretože mám koooopec času na ich prípravu.
...vytiahnem si na balkón knižku a kakao a do neskorého večera si čítam.
...upratujem a reorganizujem, pretože mám rada poriadok a minimum vecí na stole/poličkách.
...idem do potravín na obrovský nákup, ktorý ledva odnesiem a niečo dobré si navarím.
...idem na prechádzku, najradšej k jazeru.
...fotím, blogujem.
...mám menšiu chuť ísť cvičiť, ako keď som po pracovnom dni, počas ktorého len sedím a pozerám do počítača, ale napokon predsa len cvičiť idem.
...idem von s niekým z tých pár, ktorí sa dajú spočítať na prstoch jednej ruky.
...odpisujem na správy, ktoré som si cez týždeň prečítala, ale bola som lenivá na ne odpisovať.
...idem pozrieť rodičov. A ak zrovna nejdem, aspoň im zavolám.
...vymýšľam - čo by som mohla najbližšie namaľovať, kam by som mohla ísť na výlet, o čom by som mohla napísať na blog, čo budem robiť najbližší deň/víkend.
...pracujem na časopise. 
...pozerám filmy v presvedčení, že to má pozitívny vplyv na moju angličtinu.
...sedím v izbe na karimatke, všetko okolo vrátane mňa je špinavé a maľujem obrazy.
...čmáram si do diára svoje plány, sny, úlohy.
...teším sa, že mám voľno:)

A čo robíte najradšej Vy, keď máte voľno? :)

4 komentáre:

  1. S většinou z těchto možnostní se můžu stotožnit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V několika bodech jsem se našla. :) Ale většinou to bývá čtení, blogování a nebo procházka venku ať už sama nebo s kamarády. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-Sydney Sleek diary♥

    OdpovedaťOdstrániť